Mine erfaringer med one.com er i den grad blandede. Nogle gange kører det som smurt i olie, og andre gange som smurt i grus.
Jeg bokser lige nu med at få one.com til at mappe et domænenavn til en mediajungle-blog. De har et temmelig dårligt kontrolpanel, så det har taget sin tid og supporten har været inde over (chat med inder, virkede rimelig fint, rent teknisk). Jeg er ikke færdig endnu, for problemet blev ikke løst.
Personligt har jeg brugt Dreamhost i rigtig mange år nu. De er amerikanske, billige og har meget god support – også om natten – ofte langt ud over, hvad de selv skriver i deres betingelser. Og man har meget frie hænder til selv at ødelægge sine ting, hvilket er en stor fordel
Danske Gigahost er vist også meget populære, hvis man selv vil installere og gøre ved. Struer.net lige så. Men jeg kender dem ikke.
Surftown har jeg haft lidt berøring med, de har vist nok artet sig pænt hver gang.
Skal man bare købe et domænenavn og så skifte DNS til en udbyder (for eksempel hvis man har webserver i udlandet eller hjemme i stuen), så er gratisdns.dk vist nok de billigste, og det er relativt let at gå til.
/lmss